Ik zet mij graag in om jou te ondersteunen!

Mijn verhaal

Zoals mijn bedrijfsnaam al verraadt is mijn naam Sylvia. Ik woon in Moordrecht, samen met mijn kinderen. Sinds klein meisje vind ik al veel verschillende dingen leuk. Stilzitten vind ik nog steeds erg lastig, daarom verzon ik als kind al genoeg dingen om altijd bezig te zijn.  Maar omdat ik veel dingen leuk vond, bleek het ook lastig om uit te vinden wat ik nu echt wilde.

Daarom heb ik na de middelbare school gekozen voor de HBO opleiding Facility Management. Die is ook breed opgezet en zo hoefde ik nog steeds niet volledig te kiezen voor 1 richting. Hospitality, horeca, facility, inkoopmanagement, sales, marketing het kwam allemaal voorbij. 

Na een aantal jaar in het facilitaire werkveld gewerkt te hebben, rolde ik na de geboortes van mijn kinderen in het (financiële) administratie-werkveld. Met wat hulp van anderen heb ik de meeste materie mezelf aangeleerd. Een boekhouding bijhouden, leerling administratie, licentie administratie etc. ik heb het allemaal in de praktijk geleerd en gedaan.  Het doet me plezier en geeft me voldoening om administraties weer volledig op orde te krijgen.  Dit doe ik nu alweer meer dan 12 jaar.

 

Eind 2022 besloot ik om het roer om te gooien en me weer breder in te zetten.

 

Als ZZP’er richt ik me dan ook op de bredere ondersteuning van de kleine ondernemer of culturele instellingen. Extra handen, brainstorm partner, regelen van administraties of events, je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het aan mij overlaten. 

Specialiteiten

  • Inrichten van zowel fysieke als digitale administratie
  • Optimaliseren en inzichtelijk maken (financiële) administratie
  • Financiële administratie
  • Abonnementenadministratie
  • Leerling administratie
  • Schrijven handleidingen
  • Redigeren van teksten

Laat je door mij geheel ontzorgen op administratief gebied!